PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!" › Re: Ogłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!"
  • Data: 2006-08-31 21:25:47
    Temat: Re: Ogłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!"
    Od: "Boa" <u...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I bardzo dobrze !!!!
    > Super !!!
    > A jak kwestie płacowe?

    To już temat indywidualny i na rozmowę kwalifikacyjną (nie mój to wymysł,
    tylko regulacje firmy).

    > Szukacie specjalistow wsrod absolwentow? Hmmm to daje duzo do myslenia. I
    > potem tacy moi koledzy nie majacy jeszcze dyplomu inzyniera sa
    > kierownikami !!!! Normalnie smiech.

    Śmiech - dlaczego?
    Po pierwsze - bardzo rzadko się to zdarza. Do kierownika droga jest
    przeważnie kilkuletnia.
    Po drugie - kierownik nie musi być inżynierem - może być np. po zarządzaniu.

    Co takiego daje Ci do myślenia zatrudnianie absolwentów? W ludziach świeżo
    po studiach niejednokrotnie tkwi ogromny potencjał, "nieskalany"
    doświadczeniem w innych firmach.

    Boa.