PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!" › Re: Ogłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!"
  • Data: 2006-08-31 16:47:46
    Temat: Re: Ogłoszenie z Siemensa z adnotacją "PILNE!"
    Od: "zasit" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    I bardzo dobrze !!!!
    Super !!!
    A jak kwestie płacowe?

    Szukacie specjalistow wsrod absolwentow? Hmmm to daje duzo do myslenia. I
    potem tacy moi koledzy nie majacy jeszcze dyplomu inzyniera sa kierownikami
    !!!! Normalnie smiech.

    Humor poprawia mi tylko sytuacja ze juz sporo naszego narodu ubylo.
    Jeszcze nie ktos wprowadzi platne studia albo ograniczy limity przyjec na
    studia techniczne to wtedy pracodawcy poznaja co to znaczy specjalista za
    ktorym bedzie trzeba doslownie biegac !!!!

    O wszystkim decyduje wskaznik zwany bezrobociem. W ciagu 2 lat zmalal o
    okolo 2-3 % (z 18% na jakies 15%) i juz widac tego efekty. Mam nadzieje ze
    za 5 lat pracodawcy beda miec problemy z zatrudnieniem nawet absolwenta za
    1200 zl netto.
    :]