PracaGrupypl.praca.dyskusjeTroszkę o CV i LM › Re: [OT] Troszkę o CV i LM
    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [OT] Troszkę o CV i LM
    Date: Wed, 3 Dec 2003 17:46:06 -0800
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net
    <bq8ns1$3qr$1@news.telbank.pl> <02Sxb.2590$nm6.16970@news.indigo.ie>
    <bqhdad$s9$3@news.onet.pl> <bqhovl$eph$1@news.telbank.pl>
    <bqhq30$i9t$1@korweta.task.gda.pl> <bqi6gv$n9q$2@news.onet.pl>
    <bqibvc$jqf$1@korweta.task.gda.pl> <bqj6f1$s33$1@news.onet.pl>
    <bqjccm$mbc$1@korweta.task.gda.pl> <bqjgn9$aop$1@news.onet.pl>
    <2...@p...ninka.net.usun>
    <bqkjj9$14p$2@news.onet.pl>
    <2...@p...ninka.net.usun>
    <bqkthg$g1$2@news.onet.pl>
    <2...@p...ninka.net.usun>
    <bqm11i$j32$5@news.onet.pl>

    On Thu, 4 Dec 2003 01:59:45 -0000
    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ok. Jeśli chodzi o buty, ciuchy itd. natomiast twierdzenie, że zawsze
    > niska cena może oznaczać dobrą jakość jest nieprawdziwe.

    alez ja tak nie twierdzilam. za to TY twierdziles, ze:

    i z ta wlasnie twoja teza polemizowalam. jak widac skutecznie, bo dales
    sie przekonac ;)

    > Właśnie. To Ballmer i nowe kierownictwo które pojawiło się w MS przed
    > wejściem na giełdę, zniszczyło przyzwoitą firmę, nastawioną na
    > robienie przyzwoitych produktów, zwalniając z odpowiedzialnych,
    > kierowniczych stanowisk w działach handlu i marketinu masę fascynatów.

    zniszczylo? alez wlasnie od niego zaczela sie epoka sukcesow MS - jesli
    mierzyc iloscia zarobionych pienidzy i procentem rynku, jaki zdobyli.

    > Tak, Tak. Parę lat temu rozmawiałem z człowiekiem, który zajmował się
    > łamaniem kluczy sprzętowych. Na zlecenie jednej z kujawskich
    > kancelarii prawniczych złamał m.in. Lexa. Dostał za to 1500 zł. Co
    > zrobił adwokat? Odsprzedał złamaną wersję swoim znajomym. Też
    > adwokatom.

    tak jak napisalam, odpowiednie zabezpiecznia OBNIZAJA ZNACZACO liczbe
    piratow, ale jej NIE wykluczaja.

    przecietny Jasiek z ogolniaka juz nie bedzie uzywal pirackiej kopii, bo
    nie bedzie go stac zaplacic programiscie 1500ZL za zlamanie klucza, albo
    szukac niewiadomo gdzie i kupowac po rownie wygorowanej cenie.

    im trudniej cos zlamac, im wiecej w to trzeba wlozyc wysilku i wiedzy
    tym bardziej cena koncowa pirata tak uzyskanego wieksza.
    jesli owa cena zblizona jest do ceny legalnego oprogramowania, wielu
    ludzi kupi legalne i tyle.

    > Ploty i mity rozpowszechniane przez tych którzy przegrali. Przegrali

    jesli PRAWOMOCNY wyrok sadu w USA jest dla ciebie plota i mitem, to
    mysle ze nie mamy dalej o czym rozmawiac po prostu.

    dodam jeszcze, ze w ramach tych "plotow i mitow" ja jako mieszkaniec
    kalifornii, poszkodowany w wyniku praktyk monopolistycznych MS dostane
    od tejze firmy odszkodowanie ;)

    > Przykro mi. Ale tego fragmentu nie rozumiem. Jakie korzyści mają
    > koncerny samochodowe z kradzieży? Firmom ubezpieczeniowym też się nie

    gdyby kradziez nie oplacala sie z powodu tego, ze ukradzionego samochodu
    zlodziej uzywac nie moze - to spadlaby produkcja po prostu.

    kradzione BMW czy mercedesy i cala masa innych samochodow laduje za
    wschodnia granica.

    okradziony Niemiec czy Polak dostaje z ubezpieczenia odszkodowanie,
    dorzuci troche wiecej kasy i idzie kupujen nowy samochod. TO NAPEDZA
    WIEKSZA SPRZEDARZ.
    PANIAL?

    Firmy ubezpieczeniowe z kolei z czego zyja? No z ubezpieczen. im wiecej
    osob zawiera ubezpieczenia, tym wiecej maja klientow.
    a im wiecej kradziezy, tym wiecej osob ubezpiecza samochody. zarazem, im
    wieksze prawdopodobienstwo kradziezy, tym firma ubezpieczeniowa bardziej
    podnosi stawki, zeby wyjsc na swoje. placa wszyscy bo nie maja wyjscia -
    nikt nie chce ryzykowac, ze zostanie bez auta i bez zadnego
    odszkodowania.

    PANIAL???
    interes sie kreci.

    --