PracaGrupypl.praca.dyskusjeTroszkę o CV i LMRe: [OT] Troszkę o CV i LM
  • Data: 2003-12-04 17:57:19
    Temat: Re: [OT] Troszkę o CV i LM
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net.usun> napisał(a):

    > On Wed, 3 Dec 2003 13:01:39 -0000
    > "Jaros=B3aw Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > bardzo wielu ludzi w polsce przestawilo sie z word perfecta na worda bo
    > MS wylansowal na niego mode!
    > tak wlasnie! ich kampania reklamowa miala na celu stworzenie wrazenia,
    > ze kto uzywa worda jest cool i nowoczesny.

    WP się wyłożył na wersji 6.0 windowsowej (wtedy jeszcze Windows 3.11).
    Program kiepsko chodził, gdyż WP nie miał dostępu do pełnego know-how
    związanego z Windows. Twierdzili nawet, że MS ich celowo wpuścił w maliny
    przekazując błędne informacje. Po rynku poszła informacja, że 6.0 jest lewy
    i użytkownicy zostali przy wersji 5. Zaś wersja 5 zmarła śmiercia naturalną
    wraz z DOSem.
    Potem WP został wykupiony przez nowela, który go całkowicie położył na
    łopatki. Wtedy nowel miał ambicję konkurowania z MS i kupował co się tylko
    dało.
    I w ten sposób gorszy produkt (Word) wyparł produkt lepszy (WP). Jakie prawo
    rynku tutaj zadziałało, to nie wiem.