PracaGrupypl.praca.dyskusjeTroszkę o CV i LMRe: [OT] Troszkę o CV i LM
  • Data: 2003-12-05 20:16:02
    Temat: Re: [OT] Troszkę o CV i LM
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> wrote in message
    news:20031203172233.6768107e.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...

    > promocje laczace telefon z karta sa dlatego, bo oplaca sie to zarowno
    > operatorowi jak i producentowi telefonow: podpisuja miedzy soba umowe.
    > producent zyskuje, bo ma zapewniony staly zbyt na okreslona liczbe
    > swoich telefonow, darmowa reklame i promocje (a to nie sa male
    > pieniadze).

    > operator kusi taniutkim telefonem. i biznes sie kreci.

    Ciekawe co mowia statystyki? Ja zawsze sie zastanawialem, jak moj
    operator na mnie zarabia. Idea dawala telefon za symboliczna zlotowke
    i abonament rowny co do wartosci liczbom darmowych minut. Moje potrzeby
    rzadko przekraczaly ten limit. A mnozac wysokosc abonamentu przez
    liczbe miesiecy cyrografu i tak wychodzilo taniej niz nowa komorka w
    sklepie.
    Cyrograf sie konczy, koncza sie zobowiazania, sim-lock bye i jeszcze mozna
    zarobic sprzedajac komorke. A za te pieniadze zapisac sie na nastepna
    promocje.

    Teraz operatorzy wprowadzaja coraz tansze abonamenty, z wysokimi oplatami
    za polaczenie. I telefon wrecz gratis. Dlatego ja sie na takie cos zapisuje,
    dostajac nowy aparat wyjezdzam z powrotem do siebie. W ten sposob operator
    zarabia na mnie 24xabonament (co np w przypadku Plusa jest kwota rzedu
    300zl),
    bo ja fizycznie nie dam mu zarobic wiecej, wybywajac z kraju.
    No ale to wszystko pewnie dzieki statystykom :), bo operatorzy nie biednieja
    :)

    GreG