PracaGrupypl.praca.dyskusjeO motywowaniu pracownikowRe: O motywowaniu pracownikow
  • Data: 2003-01-13 12:16:24
    Temat: Re: O motywowaniu pracownikow
    Od: "Wojtek Jablonski" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Michal Mokosa" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:BA4863DF.1415E%mmi30spamout@wp.pl...
    > To ja proponuje mala ankiete. Napiszcie jaka powinna byc firma, w ktorej
    > chcielibyscie pracowac. Pominmy zarobki, bo to zalezy od zbyt wielu
    rzeczy.
    > Skoncentrujmy sie na wszystkim innym:

    przelozony/szef/wlasciciel - profesjonalista

    premie - wlasciwie przyznawane

    dni wolne - w/g KP to wystarczy

    wplyw na organizacje pracy - hmm a tu nie wiem o co pytasz

    swiadczenia socjalne - jak dla mnie moze ich nie byc

    mozliwosci rozwoju, awansu, - przejzysta sciaszka kariery, zdrowe zasady
    oceny pracownikow (bez oligarhii wazeliny itp) premiowania/karania.

    jakie motywatory - premia, SZKOLENIA, czasami nawet slowa "Dobra Robota"
    daja satysfakcje

    Bardzo jestem ciekaw jak wyglada firma idealna - dla kazdego inacznej, dla
    mnie to taka, w ktorej za dobra prace dostajesz dobre pieniadze, firma
    stawia na swoich ludzi, a nie zatrudnia szwagrow, szef nie czeka na
    calowanie w dupe, a ty nie musisz handlowac takim gownem jak Herbalife itp.
    Ot takie banalne, a nie latwo taka firme znalezc.

    Wojtek