PracaGrupypl.praca.dyskusjeO motywowaniu pracownikowRe: O motywowaniu pracownikow
  • Data: 2003-01-14 00:23:06
    Temat: Re: O motywowaniu pracownikow
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Mokosa wrote:

    > To ja proponuje mala ankiete. Napiszcie jaka powinna byc firma, w ktorej
    > chcielibyscie pracowac. Pominmy zarobki, bo to zalezy od zbyt wielu rzeczy.
    > Skoncentrujmy sie na wszystkim innym: przelozony/szef/wlasciciel, premie,
    > dni wolne, wplyw na organizacje pracy, swiadczenia socjalne, mozliwosci
    > rozwoju, awansu, jakie motywatory?
    > Bardzo jestem ciekaw jak wyglada firma idealna...

    Prowokator !!! :)

    Szef --> rozumiejacy, ale moze byc wymagajacy (to obliguje, ale nie
    stresuje);
    Premie --> w ukladzie kwartalnym zadnego znaczenia motywacyjnego, cos na
    co sie czeka jak na gwiazdke. Jakis by sie przydaly --> premia
    wakacyjna, premia gwiadkowa ;) ;
    Dni wolne --> zalezy od zobowiazan rodzinnych --> teraz nie gra roli,
    byle by byly;
    Organizacja pracy --> byle nikt nie chcial ewidencjonowac kosztow w
    ukladzie zajmowanych biurek ;) ;
    Swiadczenia socjalne --> prywatna przychodnia by sie przydala, bo
    publiczna sluzba zdrowia to istny Sajgon (jezeli jestem chory to chce
    chorowac a nie zrywac sie o 6 rano);
    Rozwoj --> zawsze publicznie wyrazalem sie, ze wszelkie "modne"
    szkolenia i umiejetnosci zwiekszaja moja wartosc na rynku --> jakos nikt
    mnie za to nie zwolnil;
    Awans --> swiadomoscia jezykowa chce, swiadomoscia bezjezykowa chce zmian;
    Motywatory --> czteroprecosorowy serwer NT do Quaka :) ;

    Flyer