PracaGrupypl.praca.dyskusjeO motywowaniu pracownikow › Re: O motywowaniu pracownikow
  • Data: 2003-01-13 22:56:11
    Temat: Re: O motywowaniu pracownikow
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Wrecz przeciwnie. Podstawowym motywatorem sa pieniadze jakie
    > otrzymujesz za wykonywana prace.

    To dlaczego pracodawca placac 800 zl/brutto oczekuje zaangazowania -->
    motywatorem to moze i sa, ale od pewnej statystycznej wysokosci.
    Pracownik i owszem zgadza sie na taka kwote, ale faktycznie jest ona
    ponizej jego wymagan --> zgadza sie (oszukuje? ) pod presja potrzeby
    przezycia. Jezeli przystawie komus pistolet do glowy i spytam czy mnie
    lubi, to co odpowie statystyczna wiekszosc? Zeby bylo jasne -->
    pracodawca nikomu nie przyklada pistoletu do glowy, ale pracownik (jak
    to czlowiek) czyni go winnym swojej sytuacji. Z tego faktu pracodawca
    powinien sobie zdawac sprawe, zeby zrozumiec motywacje pracownikow. To
    jest sytuacja bedaca jednoczesnie poza pracodawca, ale jednoczesnie
    scisle sie z nim wiazaca.

    > Dlaczego zatem wymagasz od osoby, ktora ma miedzy innymi wymienione
    > przez ciebie cechy, zeby byla swiatym mikolajem? JEsli jej sie oplaca
    > ciebie zatrudniac - to cie zatrudnia, jesli nie to nie - i juz.

    A czy ja moge cos od kogos wymagac? --> chyba zbyt emocjonalnie czytasz
    posty ;). Jestes pracodawca czy studentem? ;)

    Flyer