PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: O kosztach zycia, bylo: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    From: "Nixe" <n...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O kosztach zycia, bylo: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w
    Polsze ludzi zatrudniać...
    Date: Thu, 21 Sep 2006 10:26:08 +0200

    Użytkownik "Michał Buslik" <b...@i...pl> napisał

    > jestes w bledzie i to duzym
    > nie twierdze ze wszystkie produkty LP sa warte kupowania bo tak pewnie nie
    > jest, ale niektore tak - nalezy czytac na opakowaniu "wyprodukowano przez
    > X dla"

    To nie zmienia postaci rzeczy.
    Resztę opisałam w innym poście :)
    Być może jakiś procent LP faktycznie nadaje się do użytku, ale ja kupiłam
    kilka produktów (gdy Geant ze swoim LP dopiero wchodził na rynek w Polsce) i
    tak się zraziłam, że nie dam namówić się na kolejne.
    To były: proszek do czyszczenia, który nie czyścił (miał konsystencję mąki i
    rozmazywał się po prostu zsotawiając smugi), sól (już wiadomo jaka), kwasek
    cytrynowy (również śmierdzący), produkty 'Frosty' dla LP - niejadalne (tzn.
    jeśli ktoś uznałby to jako kluski rybne, a nie jako burgery to owszem ;-),
    soki (przearomatyzowane do bólu), dżemy (niemal sama galareta z pestkami),
    papier toaletowy (półprzezroczysty miejscami i rwący się na drobne
    kawałeczki) i wspomniane ręczniki do rąk, które okazały się jako jedyne
    godne polecenia (nie różniły się niczym od droższych odpowiedników).

    N.