PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy serwis Pracodawcy.Info › Re: Nowy serwis Pracodawcy.Info
  • Data: 2008-06-13 22:10:49
    Temat: Re: Nowy serwis Pracodawcy.Info
    Od: r...@p...info szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:g2un3s$56n$1@news.onet.pl r...@p...info

    > (...)
    > Wystarczy tych głupstw. Właśnie widać, że nie masz żadnego.
    Zaprezentuj swoje :) Czekam...

    > I co z tego? Jakie oparcie prawne ma ten regulamin (konkretnie)?

    Regulamin nie mam poparcia prawnego :) tylko stwierdza, że autorem
    ewentualnych opinii nie jest radakcja serwisu tylko Internauci. Prawnie
    rzecz biorąc jeśli jakiś wpis łamie prawo można wymusić na redakcji jego
    usunięcie (I to jest max co można prawnie zrobić).

    > Kto decyduje czy dana treść łamie prawo i na jakiej podstawie?

    Jeśli jawnie dany wpis będzie na przykład obrażał bezpośrednio firmę
    konkretne osoby będzie usuwany. Np.

    Szef firmy XXX Janusz Kowalski jest oszustem.

    P.S Internet nie istnieje od tygodnia :)

    Chcesz walczyć z wiatrakami? :)

    Pozdrawiam i zamykam temat ze strony redakcji!

    Zachęcam do głosowania i dodawania opinii w serwisie Pracodawcy.Info

    Redakcja serwisu Pracodawcy.Info