PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieuczciwy pracodawca - pracownik takze winny?Re: Nieuczciwy pracodawca - pracownik takze winny?
  • Data: 2008-05-28 09:25:33
    Temat: Re: Nieuczciwy pracodawca - pracownik takze winny?
    Od: Frutel <f...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >    A w ogóle dlaczego zakładasz, że płacenie na umowie 1200, a na rękę
    > 2800 jest oszukiwaniem pracownika? IMHO jest to działanie na korzyść
    > pracownika. Dzięki temu pracownik oszczędza kilkaset złotych na swoich
    > składkach ZUS na przykład. I proszę nie mówić, że będzie miał mniejszą
    > emeryturę, odłoży na prywatne konto połowę zaoszczędzonej kwoty, a na
    > emeryturze będzie milionerem bez łaski polityków.

    Wybacz ale to co piszesz to ewidentnie teoria pracodawcy. Rozumiem, że
    w ten sposób pracodawca tłumaczy SOBIE własne poczynania. Dla mnie
    taki pracodawca to normalny złodziej i oszust, i co by nie mówić po
    prostu okrada zarówno pracowników jak i państwo. "Dzięki temu
    pracownik oszczędza kilkaset złotych na swoich składkach ZUS na
    przykład" - pracownik oszczędza?!
    Nie mów mi, że zarabiając 2800 zł, mieszkając w Warszawie, odłożysz
    800 zł, powodzenia życzę - zamkniesz się w czterech ścianach, wbijesz
    zęby w ścianę i będziesz oczekiwał swojej gigantycznej emerytury.