PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie] › Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]
  • Data: 2008-06-21 09:56:19
    Temat: Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]
    Od: z/svc <z/svc@> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Jun 2008 19:56:52 -0700 (PDT), mihau
    <m...@g...com> wrote:

    [...]
    >Proponuję Ci rozejrzeć się na początek po korporacjach, a właściwie po
    >firmach do nich rekrutujących. Oznacza to oczywiście przenosiny do
    >dużego miasta, ale powinno się zwrócić. W temacie firm z Wrocławia
    >mogę Ci poradzić mailowo. Jak dobrze trafisz, będziesz miał mało
    >roboty za przyzwoite pieniądze i wybór: albo się nie przemęczać i
    >zostać na ciepłej posadce albo poszukać czegoś ciekawszego (a czego -
    >na zastanawianie nad tym będziesz miał kupę czasu ;)

    Podpisuję się pod tymi obiema ręcami, miałem zamiar dokładnie to samo
    napisać.

    Można sobie narzekać na korporacje, ale na pierwszą pracę w branży
    jest to świetny pomysł. I jest dokładnie tak jak kolega napisał: można
    do usranej śmierci siedzieć na posadce i narzekać (co przychodzi z
    czasem), albo wyciągnąć dla siebie ile się da (a da się bardzo dużo) i
    iść dalej.

    Hint: CapGemini.

    --
    z/svc