PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie] › Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]
  • Data: 2008-06-21 15:27:45
    Temat: Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PT Marek pisze:

    > o, tego nie słyszałem, możesz rozwinąć wątek? Czy takie TietoEnator
    > to coś podobnego?

    TietoEnator Polska to akurat jak na Polskę całkiem znośne miejsce. Ja
    akurat znam historię części wrocławskiej, która zaczynała jako dział we
    wrocławskim Siemensie, została przejęta przez BenQ, a po bankructwie
    BenQ Mobile GmbH ludzie + budynek zostały przejęte przez TE Polska.

    Nie wiem, jak wyglądają płace w tej chwili, ale ciśnieniowego ekspresu
    do kawy żałuję do tej pory. :->

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Never insult an alligator until you have crossed the river.