PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie] › Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]
  • Data: 2008-06-21 08:46:31
    Temat: Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]
    Od: chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr C. pisze:

    > Heh to była lekka ironia w stronę certyfikacji Cisco, bo niktomu się to
    > nie przydało w sumie ;) A chciałem powiedzieć tyle, że ktokolwiek
    > skończył (choćby z trudem) dobrą uczelnię, nie ma najmniejszego problemu
    > z zarobieniem 4k+ brutto po rocznym doświadczeniu :)

    No właśnie... jak to właściwie jest z tym CISCO?
    Zdania są bardzo na ten temat podzielone. Jedni twierdzą, że liczą się
    certyfikaty, a z kolei inni uważają, że można sobie nimi podetrzeć wiadomo
    co. Czy to CISCO to jakaś chwilowa moda czy też rzeczywiście papier ten ma
    jakiekolwiek znaczenie?

    chairon