PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie] › Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]
  • Data: 2008-06-21 20:40:44
    Temat: Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]
    Od: glos <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Cze, 17:15, "Marek" <d...@w...pl> wrote:
    > (...)
    > Mam nadzieję, że się nie mylę co do moich spostrzeżeń, lecz ciekaw jestem
    > waszych opinii, tylko proszę, konkretnych, a nie polskich bezwartościowych
    > zdań...

    prosze bardzo - oto konkret - przykladowe ogloszenie z infopracy.pl:
    http://www.infopraca.pl/pl/praca/Programista-Java/Wa
    rszawa/544183

    Zwroc uwage, ze ogloszenie wisi juz prawie 2 tygodnie, wymagania ma
    niezbyt skomplikowane, wymaga minimalnego doswiadczenia (1 rok!),
    oferta finansowa jest podana (5-8 tys), to chetnych praktycznie brak.
    Jak dotad zglosily sie 3 (slownie trzy!) osoby.

    Gwarantuje Ci, ze firma z radoscia przyjmie programiste nawet i bez
    doswiadczenia zawodowego, byle mial podstawowa wiedze, byl rozgarniety
    i otwarty na nauke.

    Sprawa jest bowiem bardzo prosta - slowo kluczowe "specjalizacja".

    Czlowieka "od wszystkiego" (czyli od niczego) poszukuja glownie male
    g...niane firemki, majace rownie g...niany budzet.

    Firmy powazne maja jasno sprecyzowane oczekiwania, maja budzet i
    poszukuja konkretnych specjalistow.

    Dodam, ze wsrod firm powaznych sa nie tylko firmy czysto IT.

    Zastanow sie tez, czy pozwolilbys sie leczyc lekarzowi, do ktorego
    zglosiles sie z bolacym uchem, a on powiedzial Ci, ze co prawda
    specjalizuje sie w chirurgii i w sadzeniu kapusty, ale na pewno
    wkrotce nauczy sie (na Twoim uchu!) rowniez laryngologii.

    --

    Pozdrawiam,

    glos