PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie] › Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]
  • Data: 2008-06-23 09:38:46
    Temat: Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]
    Od: Robert Jaskula <_rathi_@_wp_._pl_> szukaj wiadomości tego autora

    glos pisze:

    > prosze bardzo - oto konkret - przykladowe ogloszenie z infopracy.pl:
    > http://www.infopraca.pl/pl/praca/Programista-Java/Wa
    rszawa/544183

    > Zwroc uwage, ze ogloszenie wisi juz prawie 2 tygodnie, wymagania ma
    > niezbyt skomplikowane, wymaga minimalnego doswiadczenia (1 rok!),
    > oferta finansowa jest podana (5-8 tys), to chetnych praktycznie brak.
    > Jak dotad zglosily sie 3 (slownie trzy!) osoby.

    Hmmm...
    Cytat:
    "Wymagania

    * Biegła znajomość: Java, J2EE, SQL, EJB, Ant, Eclipse.
    * Przynajmniej średnia znajomość: Baza danych Oracle, serwer
    aplikacji Weblogic, JSP, Javascript,
    * Servlet, Struts polecenia systemu Unix, wzorce projektowe,
    diagramy UML."

    No nie wiem, czy to takie "niezbyt skomplikowane" wymagania.

    > Gwarantuje Ci, ze firma z radoscia przyjmie programiste nawet i bez
    > doswiadczenia zawodowego, byle mial podstawowa wiedze, byl rozgarniety
    > i otwarty na nauke.

    To nie sa wymagania na "podstawowa wiedze".

    I jest jeszcze jeden maly problem. Ta praca jest w Warszawie czy Opolu?
    Z naglowka wynika, ze w Warszawie, a z prezentacji firmy, ze w Opolu.
    Jakos nie dziwie sie, ze malo zgloszen.
    --
    Robert Jaskula