PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie] › Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]
  • Data: 2008-06-21 16:16:28
    Temat: Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    keczerad wrote:
    > nie ma to znaczenia, jaka ktos konczyl uczelnie, mozna jej wogole nie
    > konczyc, trzeba byc inteligentnym a do tego nie trzeba konczyc
    > renomowanej uczelni. Trzeba miec szczesia troche, ale to w zyciu
    > wszedzie jest potrzebne, oczywiscie widza nikomu tez nie zaszkodzi ;)

    No to Cię muszę zmartwić. Sam co prawda uważam, że wartość studiów jak i
    wartość tytułu magistra (o inżynierze nie wspomnę - sam jestem, bo
    dawali do kompletu z mgr) niestety się poważnie zmniejszyła (można mieć
    super papiery i nic nie potrafić). W części dużych firm są jednak pewne
    sztywne wymagania na określone stanowiska. I nagle się okazuje, że bez
    studiów (byle jakich) możesz być co najwyżej referentem, a do
    specjalisty potrzebujesz już papierka. Kompletną głupotą jest na
    przykład wymaganie ukończonych studiów informatycznych od pracownika
    helpdesku, gdzie w zupełności wystarczyłoby technikum. Ale temat naszego
    szkolnictwa i HR to istna rzeka...
    A inteligencja to zupełnie inna sprawa :)

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl