PracaGrupypl.praca.dyskusjeMój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować.... › Re: Mój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować....
  • Data: 2005-09-04 19:42:22
    Temat: Re: Mój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować....
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i zawsze znajdą się
    > tacy którzy będą Cię obwiniać tylko o to że Tobie się udało? Bo dziś,
    człowiek
    > który coś osiągnął niedługo będzie musiał się tego wstydzić i przepraszać
    za to
    > że zyje...godnie.

    Ha! A zdarzają się i tacy, którzy krzyczą, że te darmozjady żyją
    za moje cieżko zarobione, w pocie czoła - pieniądze. ;)))

    I jeszcze tacy, którzy zakładają wątki, że "coś trzeba z tymi ludźmi
    zrobić" - przepraszam, jestem złośliwa, ale sformułowanie tematu
    przez Kirę uświadomiło mi, że ludzie w Polsce dzielą się na tych,
    którzy Zawsze_Mieli_Pracę_i_Ciężko_Pracują i na bezrobotnych. ;(
    Tych drugich w internecie na pewno jest mniej!

    Istnieją My i Oni - w zależności od tego kto będzie czytał, odpowiednio
    można sobie przypasować.

    --
    Koziorozec