PracaGrupypl.praca.dyskusjeMój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować.... › Re: Mój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować....
  • Data: 2005-09-03 21:18:13
    Temat: Re: Mój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować....
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale czasami sie we mnie zagotuje.

    We mnie też! I powiem Ci, że dzisiaj miałam strasznie
    kijowaty dzień, bo niepotrzebnie zaczęłam go od czytania
    postów w jednym wątku, gdzie typową treścią było to, że
    'te darmozjady żyją z moich podatków', że 'jak ktoś chce
    pracować, to pracuje' itp. itd.

    > Tak chyba z zasady na grupach wedruje duzo ludkow
    > z dobrze sytuowanych rodzin. I sporo "Yuppich" co to
    > dobrze platnej pracy (np. gnebieniu pracownikow
    > w supermarketach) z nudow sobie usenet´uja.

    Tak, a najciekawsze, że najbardziej aktywni, ci którzy
    piszą o tym, jak to inni źle pracują - postują właśnie
    w godzinach pracy! ;)

    > I nie da sie czasami wytrzymac.

    Tak, to prawda. Ale nie sądzę, żeby cokolwiek dały posty
    tego typu, nie dadzą niczego również dyskusje na temat
    biedy i trudności w zdobyciu pracy z ludźmi, którzy nie byli
    nigdy bezrobotni i nie wiedzieli, za co zapłacą czynsz
    w danym miesiącu.
    Choć to strasznie wkurza, to stwierdziłam, że i tak jest to
    pustą dyskusją. Z internetu nie korzystają przecież ci ludzie,
    którzy nie mają za co opłacić rachunków.
    Oni tego nie zrozumieją dopóki sami nie zaznają takiej
    sytuacji. Moja koleżanka mądrzyła się, jak to łatwo jest
    dostać pracę w moim mieście (tylko trzeba pójść tu i tu
    i jeszcze tam), dopóki miała z czego żyć (renta po ojcu -
    zapisywała się do wszystkich możliwych szkół, aby do 26.
    roku życia mieć tę rentę po ojcu). A gdy ją potem spotkałam,
    to mimo trzech ukończonych szkół, w różnych kierunkach,
    narzekała, że jest tak trudno, bo nigdzie nie ma etatów.

    > Jeszcze raz sorry, ale chamstwu trzeba sie przeciwstawiac
    > "sila i kulturom osobistom" :)

    Głodnego nigdy najedzony nie zrozumie - to walka z wiatrakami.

    --
    Koziorozec