PracaGrupypl.praca.dyskusjeMój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować....Re: Mój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować....
  • Data: 2005-09-02 22:43:17
    Temat: Re: Mój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować....
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Koziorozec [Fri, 2 Sep 2005 22:52:04 +0200]:

    Ja tak tylko do jednego:

    > Spotkałam się z tym, że sporo szkół chętnie podpisałoby takie
    > umowy, ale chcą faktury - chociaż naprawdę nie wiem, jaka to
    > dla nich różnica, czy robię to jako firma, czy na umowę
    > zlecenie/o dzieło???

    Roznica jest czysto papierkologiczna. Znacznie szybciej i latwiej
    jest sie porozliczac z fakturowania, niz obrabiac umowy o dzielo.
    Wyjsciem moze byc przefakturowanie sie przez jakas firme, kogos
    znajomego, komu nie zrobi to wiekszej roznicy -- np. wystawia
    fakture na usluge, a potem wyprowadzi pieniadze z firmy poprzez
    podpisanie odpowiedniej umowy z Toba. Tylko wtedy jednak czesc
    tych pieniedzy 'ginie' po drodze w urzedach.

    Kira