PracaGrupypl.praca.dyskusjeMentalność polskiego pracodawcy... › Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
  • Data: 2003-05-05 21:56:46
    Temat: Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Kania" <k...@p...onet.pl> writes:

    > "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote in message

    > To w Polsce jest niewiele firm, ktore umieja sie sprzedac :)

    niewykluczone.

    > Nie... to jak jestes traktowana, zalezy od pracodawcy, jego wychowania,
    > umiejetnosci wespolzycia z innymi i charakteru. Oczywiscie, wazne jest
    > pierwsze wrazenie, jakie na nim zrobisz... Ale jesli pracodawca jest osoba
    > dobrze wychowana, to nawet jesli zrobisz nie najlepsze, to tego nie okaze, a
    > jesli jest, za przeproszeniem, burakiem, to Cie zrowna z ziemia.

    na to, zeby cie ktos zrownal z ziemia w sposob chamski badz
    niekulrutalny i na to, jak sie do ciebie odnosi - zalezy od twojej
    reakcji.

    blad, ktory popelnia ogromna wiekszosc pracownikow to to, ze boja sie
    w ogole odezwac, jesli uwazaja zachowanie "szefa" za niewlasciwe.

    > Wiele tez zalezy od tego, jakie doswiadczenia z zatrudniania pracownikow ma
    > pracodawca. Jesli dobre, to jest OK, jesli zle... to juz gorzej. Nawet jesli
    > jestes swietnie wykwalifikowana, to jesli w pracy panuje atmosfera
    > podejrzliwosci i oskarzen, to Ciebie ona nie ominie.
    >
    > Tak wiec moja rola, jako pracownika schodzi na plan dalszy... a na planie
    > pierwszym rozklada sie pracodawca :)

    dlatego sie rozklada, ze mu na to pozwalasz a siebie stawiasz na
    planie dalszym jako osobe nie majaca nic do powiedzenia.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net