PracaGrupypl.praca.dyskusjeMentalność polskiego pracodawcy... › Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
  • Data: 2003-05-05 22:37:07
    Temat: Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
    Od: "JL" <j...@x...walor.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kania" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b9342e$kqh$1@news.onet.pl...

    Pozwól, że odniosę się do wybranego fragmentu.

    > Jestem dobra w tym co robie, mam referencje od zleceniodawcow.

    [ciach]

    > Jednak w
    > mojej branzy jest wielu ludzi znajacych sie troche na tym co robia...

    [ciach]

    > I nie jest wazne, ze ja daje gwarancje i rekojmie, ze moge
    > wystawic fakture, ze mam doswiadczenie. Wazne, ze biore wiecej...

    Jesli za tym co napisalas idzie rzeczywista jakosc, poparta referencjami
    zleceniodawcow, to zasadniczy problem jaki dostrzeglem lezy w kregu
    Twoich potencjalnych klientow/pracodawcow.

    Proponujesz "auto" klasy sredniej klientowi szukajacemu uzywanego
    pojazdu, najchetniej na raty, bez wplaty.
    Kwestia umiejetnosci negocjacji w tym wypadku wyglada na rzecz wtorna.

    Piszesz "w mojej branzy jest wielu ludzi..."
    Ja ujalbym to raczej "w segmencie, ktory do tej pory obslugiwalam jest..."
    i podszedlbym do zagadnienia w czasie przeszlym.
    Zdobylas doswiadczenie, masz referencje, potrafisz wiecej.
    Sa, mimo recesji, firmy sklonne zaplacic za oferowana przez Ciebie jakosc
    satysfakcjonujaca obie strony cene.
    Nie znaczy to, ze unikniesz konkurencji ale szanse na dotarcie do wlasciwego
    adresata potencjalnie wzrosna .

    Pozdrawiam

    J.