PracaGrupypl.praca.dyskusjeMentalność polskiego pracodawcy... › Re: mentalność ubiegającego się o zlecenie
  • Data: 2003-05-05 22:25:37
    Temat: Re: mentalność ubiegającego się o zlecenie
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Flyer napisał:

    > Albo po mojemu - można się pobawić w tworzenie Bytów [nie będę tłumaczyć
    > - nic ważnego]. Widzenie rzeczywistości jako zespołu Bytów jest o wiele
    > ciekawsze niż sztywne podziały. ;)

    Możesz również przyjąć [zresztą o to chyba Ci chodziło i tak to
    zrozumiałem], że pracownik i pracodawca to ta sama osoba będąca w innej
    roli. Już wcześniej pisałem o Marksowskim bycie kształtującym świadomość
    lub ostatnio o psychologicznej roli definiującej zachowanie. Wiem, że to
    trochę surrealistyczne, ale trochę wyobraźni i ma się świetną zabawę. :)

    Flyer