PracaGrupypl.praca.dyskusjeLojalka › Re: Lojalka
  • Data: 2003-09-12 06:13:35
    Temat: Re: Lojalka
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1a8d.00000720.3f6159c3@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > sprzeczna z przepisami prawa pracy. Proszę mi pokazać w którym miejscu
    jest ona
    > sprzeczna. Tylko bez argumentu - bo nie ma wskazanej wysokości
    odszkodowania. W
    > części dotyczacej zakazu konkurencji w trakcie trwania stosunku pracy nie
    musi
    > być takowego, a w przypadku po jego ustaniu jest przepis BBEZWZGLĘDNIE
    > obowiązujący określający tą minimalną wysokość i w tej wysokości
    pracodawca ma
    > płacić. Koniec kropka. Chętnie podyskutuję, ale z argumentami.

    Ze wzgledu na ten przepis uwazam, ze w przypadku rozwiazania umowy o prace z
    pracodawca z ktorym pracownik mial podpisana lojalke, gdy po uplywie
    miesiaca od odejscia pracownika na jego konto nie zaczna wplywac pieniadze
    od bylego pracodawcy w wysokosci co najmniej gwarantowanej ustawa o zakazie
    konkurencji, umowe nalezy traktowac automatycznie jako zerwana przez bylego
    pracodawce.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##