PracaGrupypl.praca.dyskusjeLojalka › Re: Lojalka
  • Data: 2003-09-12 16:30:50
    Temat: Re: Lojalka
    Od: Ela Suchenia <e...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    "" <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    > starałem się przedstawić argumenty przemawiające za tym, że umowa jest ważna. Z
    > Twojej strony nadal słyszę nieważna bo nieważna. Żeby była nieważna musi byc
    > sprzeczna z przepisami prawa pracy. Proszę mi pokazać w którym miejscu jest ona
    > sprzeczna. Tylko bez argumentu - bo nie ma wskazanej wysokości odszkodowania. W
    > części dotyczacej zakazu konkurencji w trakcie trwania stosunku pracy nie musi
    > być takowego, a w przypadku po jego ustaniu jest przepis BBEZWZGLĘDNIE
    > obowiązujący określający tą minimalną wysokość i w tej wysokości pracodawca ma
> [...]

    ok, powiem inaczej. Byłam na studium i rozmawiałam bezpośrednio ze
    specem, który tam wykładał prawo pracy. To były jego słowa: skoro nie ma
    zawartej wysokości odszkodowania w umowie o zakazie konkurencji po
    ustaniu stosunku pracy, umowa ta w świetle prawa jest nieważna.

    EOT.

    Pozdrówka.
    --
    ..:: Ela Suchenia == elcik<at>wp<dot>pl == GG #165056 ::..
    [ ,,Think positive in life always and look for opportunities ]