PracaGrupypl.praca.dyskusjeLojalkaRe: Lojalka
  • Data: 2003-09-12 08:13:03
    Temat: Re: Lojalka
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ważna. Z
    > byc
    > jest ona
    > odszkodowania. W
    > musi
    > pracodawca ma
    >

    > Ze wzgledu na ten przepis uwazam, ze w przypadku rozwiazania umowy o prace
    > pracodawca z ktorym pracownik mial podpisana lojalke, gdy po uplywie
    > miesiaca od odejscia pracownika na jego konto nie zaczna wplywac pieniadze
    > od bylego pracodawcy w wysokosci co najmniej gwarantowanej ustawa o zakazie
> [...]

    A skąd wiesz, że miesiąca. Odszkodowanie nie musi być wypłacana co miesiąc -
    to może być nawet jednorazowa kwota wypłacona w dowolnym momencie, lub
    jakieś kwoty płacone ratami. Fakt nie wpłynięcia jakiejś kwoty po miesiącu
    nic nie oznacza. Takie rzeczy (czyli wysokość i sposób płactności) powinny
    być określone w umowie. W razie wątpliwości musisz iśc do sądu i dopiero sąd
    może orzec unieważnienie umowy. Dopóki nie jest jednoznaczne ustalone
    wygaśnięcie umowy musisz ją uważać za obowiązujacą.