PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwota zarobkow w ogloszeniu › Re: Kwota zarobkow w ogloszeniu
  • Data: 2009-09-26 20:08:52
    Temat: Re: Kwota zarobkow w ogloszeniu
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał

    > oj wyjaśniłę, ale najwyraźniej do ciebie to nie dociera, to twój problem,
    > w każdym razie uświadomię cię, uwierz że w każdym cywilizowanym kraju
    > oferowana stawka jest podawana w odłoszeniu pracy i jak ktoś chce
    > negocjować to może i nikogo to nie dziwi poza tobą:O)

    Potwierdzasz tylko moje przypuszczenia, że nadal kompletnie nie rozumiesz,
    o co się ciebie pytałem.
    W związku z tym EOT, bo cała para idzie w gwizdek, a ja nie mam ochoty na
    powtórkę z rozrywki, jaką zaserwowałeś w temacie nadgodzin.

    > ja to rozumiem, napisałem że w takim przypadku jest to głąb

    W związku z tym ty, który szukasz najtańszej oferty na rynku czy to
    motoryzacyjnym czy warzywnym również jesteś dokładnie takim samym głąbem.

    > i zawsze swój trafi na swojego, normalni ludzie (jak na przykład autor
    > wątku) sie w to nie bawią, jesteś w stanie to pojąć?:O)

    Mało mnie obchodzi w co się bawi autor wątku, a w co nie. Prawda jest taka,
    że dopóki w ogłoszeniach nie będzie podanych kwot wynagrodzenia (a w
    najbliższym czasie nie zapowiada się i tłumaczyłem już dlaczego), dopóty
    kandydaci będą chodzić na sznureczku pracodawców i tyle z tego wyniknie.