PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwota zarobkow w ogloszeniu › Re: Kwota zarobkow w ogloszeniu
  • Data: 2009-09-26 19:53:07
    Temat: Re: Kwota zarobkow w ogloszeniu
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Baloo" napisał:
    > Niczego nie wyjaśniałeś, a sądząc z tego, co piszesz niżej,
    > nie zrozumiałeś nawet mojego pytania.

    oj wyjaśniłę, ale najwyraźniej do ciebie to nie dociera, to twój problem, w
    każdym razie uświadomię cię, uwierz że w każdym cywilizowanym kraju
    oferowana stawka jest podawana w odłoszeniu pracy i jak ktoś chce negocjować
    to może i nikogo to nie dziwi poza tobą:O)

    > Jak najmniej. Jesteś w stanie to pojąć czy mam tłumaczyć dalej?

    ja to rozumiem, napisałem że w takim przypadku jest to głąb szukający głąba,
    i zawsze swój trafi na swojego, normalni ludzie (jak na przykład autor
    wątku) sie w to nie bawią, jesteś w stanie to pojąć?:O)