PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenadaRe: Koszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Koszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada
    Date: Sat, 3 Feb 2007 14:18:00 +0100

    W wiadomości news:eq1ue1$j2c$1@inews.gazeta.pl grom@x
    <gromax@_wytnij_.interia.pl> pisze:

    > Dla samej debaty?
    A czemu nie? Zauważyłeś, że to grupa _dyskusyjna_ z założenia?

    > można przyjmowac różne przewrotności, ale po co, skoro
    > w którymś momencie ktoś może przyjąc to za prawdę?
    Być może, być może. To, co napisałeś czy ktokolwiek inny też ktoś może
    przyjąć za prawdę. Cóż z tego?

    > a w ogólnym rozrachunku w przyniesieniu dochodu dla zakładu pracy
    Przecież to to samo. Celowo użyłem słowa "dobro" aby nie kojarzyć tego
    wyłącznie z pieniędzmi.

    > - po
    > sprzedaży dobra wytwarzanego przez zakład pracy można wyprodukować nowy,
    > albo inny produkt itd. Firma cos moze robić, a dzięki temu osiągać jakiś
    > cel. I zwykle na każdym poziomie znajduje sie pracownik, czyli jest
    > posrednio związany z wytwarzaniem danego dobra. Na marginesie - ja nie yję
    > dla pracy, ja prauje żeby zyć. Czyli inaczej mówiąc zarabiam dla siebie, a
    > że jest to posrenio dobro dla kogoś innego, to zaczy że mi powinien za to
    > zapłacić - prawda?
    Prawda, to niezwykle, hmm, nowatorski ogląd zagadnienia... ;)))

    > to jest chyba oczywiste, bo jakby sytuację obrócić, to kto miałby do
    > danego interesu dokładać?
    Przyszły bankrut, oczywiście.

    > a przypadkiem nie jest tak, że pracownik sam sobie stworzył miejsce
    > pracy,
    Zazwyczaj nie.

    > Nie widzę żadnego racjonalnego powodu do przyjęcia mysli, że istnienie
    > badź nie danego zakładu jest warunkiem przede wszystkim pracownika.
    A ja, przyznam szczerze, nie widzę sensu w powyższym zdaniu. Chyba coś
    uciekło, co?

    > Najważniejsze jest istnienie danego stanowiska pracy, a dopiero później
    > obsadzenie go własciwa osobą.
    Najważniejsze to jest abyśmy zdrowi byli.
    I nadmienię na zakończenie że gadaliśmy o tym kto i w jakim stopniu ponosi
    koszty zatrudnienia.

    --
    Jotte