PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobiety walczcie o swoje pensje (?)Re: Kobiety walczcie o swoje pensje (?)
  • Data: 2005-03-09 20:37:03
    Temat: Re: Kobiety walczcie o swoje pensje (?)
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pajączek" <c...@b...cy> napisał w wiadomości
    news:d0nl16$akk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > No i wtedy, 2005-03-08 13:43, *chris* w te oto słowa się odzywa:

    > Proszę o dowód. Albo proszę się nie ośmieszać.

    Wracajac do watku pierwotnego, sensowna wydaje mi sie teza, ze pewien
    procent roznicy w wysokosci zarobkow wynika z mniejszego przebicia kobiet w
    negocjacjach placowych - wynikajacego z kulturowo wpojonych cech takich jak
    skromnosc ("czekaj cichutko, az sami cie docenia"), niechec do sytuacji
    konfrontacyjnych itp. Robiono ankiety "o jaka podwyzke bys poprosil/a szefa,
    gdybys wiedzial/a, ze ci ja da" i mezczyzni wymieniali znacznie wyzsze sumy
    niz kobiety z porownywalnych stanowisk.

    I.