PracaGrupypl.praca.dyskusjeJako, że dawno nie pisałem.... › Re: Jako, że dawno nie pisałem....
  • Data: 2007-02-22 21:39:40
    Temat: Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W poście <erkss4$o23$1@news.dialog.net.pl>
    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> m.in. napisał(a)::

    > Po pierwsze niekoniecznie optymalnym czasowo i ekonomicznie sposobem
    > zdobywania smodzielnych umiejętności jest wyważanie otwartych drzwi lub
    > metoda prób i błędów.

    Ja zadam tylko jedno proste pytanie, po co jest dokumentacja? Ty zdaje się
    mylisz tematy. Ja nie neguję studiów jako takich. Uważam tylko, że nie
    każdy musi być magistrem czy doktorem. Żyjesz w przeświadczeniu, że
    administrator to jakaś wielka szycha, a według mnie to zwykły robol, taki
    sam jak mechanik w warsztacie samochodowym, który musi wiedzieć gdzie
    dokręcić śrubkę, aby auto lepiej jeździło i nie musi mieć do tego studiów.
    Baaaa taki mgr. inż projektujący samochód nie koniecznie będzie wiedział
    jak go naprawić. Wracając do tematu informatyki jestem specjalistą
    średniego szczebla, tym Panem od wbijania gwoździ tudzież przykręcania
    śrubek, a ich projektowaniem niech się zajmą Ci po studiach.

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie