PracaGrupypl.praca.dyskusjeJako, że dawno nie pisałem.... › Re: Jako, że dawno nie pisałem....
  • Data: 2007-02-22 22:46:53
    Temat: Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:erl5ja$c41$1@inews.gazeta.pl Wojciech Jaczewski
    <w...@o...pl> pisze:

    > To trochę dziwne. Dyskusja o studiach zaczęła się od stwierdzenia autora
    > wątku, że studia informatyczne to dla niego strata czasu.
    No to co, że się od tego zaczęła?
    Dyskusje mają to do siebie, że się rozwijają, rozrastają, zahaczają o coraz
    to nowe aspekty, niekiedy nawet dość luźno związane z prologiem. Tak to już
    jest.

    > Dlaczego w takim
    > razie mielibyśmy rozmawiać o innych kierunkach, byle nie o informatyce?
    Nie wiem. Ja nigdzie takiej tezy nie widzę. Widzisz coś ukrytego, czego inni
    nie widzą?
    Jeśli tak, to - dlaczego?

    > Nie trzeba przeprowadzać żadnych badań,
    Pewnie, że nie. Ale wobec takich "twierdzeń" nie trzeba tracić czasu na
    "dyskusje".

    To pewnie tylko moje subiektywne wrażenie, ale ta wymiana zdań zaczyna na
    mnie sprawiać wrażenie jałowej i do niczego nie prowadzącej.

    --
    Jotte