PracaGrupypl.praca.dyskusjeJako, że dawno nie pisałem.... › Re: Jako, że dawno nie pisałem....
  • Data: 2007-02-22 22:33:03
    Temat: Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    Od: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Nie rozmawiamy o informatyce.

    To trochę dziwne. Dyskusja o studiach zaczęła się od stwierdzenia autora
    wątku, że studia informatyczne to dla niego strata czasu. Dlaczego w takim
    razie mielibyśmy rozmawiać o innych kierunkach, byle nie o informatyce?

    > Poziom i efektywność realizacji to jedno, słuszność co do zasady - drugie.
    > Z braku rzetelnych, sprawdzalnych danych takie enuncjacje nie posiadają
    > wago jako argumenty.

    Nie trzeba przeprowadzać żadnych badań, żeby się przekonać, że bardzo wielu
    nauczycieli akademickich nie ma talentu do przekazywania wiedzy. Wystarczy
    zwykła dedukcja: umiejętność przekazywania wiedzy nie jest brana pod uwagę
    przy selekcji kandydatów do pracy na uczelni, więc pracownicy uczelni
    statystycznie nie będą się tą cechą różnić od reszty społeczeństwa.