PracaGrupypl.praca.dyskusjeJako, że dawno nie pisałem.... › Re: Jako, że dawno nie pisałem....
  • Data: 2007-02-22 23:07:55
    Temat: Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1314310.X2RrMe35Yt@jestem.fajny.i.w.ogole.super Tomasz
    Motyliński <m...@w...eu> pisze:

    > Ok, widzę nie ma sensu ta dyskusja,
    Ano nie ma.

    > starasz się coś udowdnić za wszelką cenę.
    Przedstawiłem swoje zdanie nt. zadań jakie moim zdaniem stoją przed
    szkolnictwem wyższym. Ty zwyczajnie konfabulujesz, zmyślasz coś tam, potem
    usiłujesz z tym dyskutować, jakby faktycznie zostało to powiedziane.
    Ma to jakiś sens?

    > Dziwnym trafem ten nic nie umiejący i głupi średni personel
    > techniczny (w wielu zawodach) z praktyką doceniany jest na zachodzie, a
    > Polska? No cóż to zawsze był dziwny kraj.
    Cóż, nie umiem dostrzec sensu wymiany poglądów na tak wysokim - nazwijmy to
    delikatnie, a eufemistycznie - poziomie uogólnienia.
    No, ale ja jestem wykształciuchem...

    --
    Jotte