PracaGrupypl.praca.dyskusjeJako, że dawno nie pisałem.... › Re: Jako, że dawno nie pisałem....
  • Data: 2007-02-22 22:03:18
    Temat: Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:5506494.bOlg8pK4zu@jestem.fajny.i.w.ogole.super Tomasz
    Motyliński <m...@w...eu> pisze:

    > Ja zadam tylko jedno proste pytanie, po co jest dokumentacja?
    To ja się dołączę także z prostym pytaniem - po co są prognozy pogody?

    > Ty zdaje się mylisz tematy.
    Słuszne zastrzeżenie - zdaje się.

    > Ja nie neguję studiów jako takich.
    Nie przypisywałem ci tego.

    > Uważam tylko, że nie każdy musi być magistrem czy doktorem.
    Trudno o słuszniejszą a zarazem bardziej banalną tezę.

    > Żyjesz w przeświadczeniu, że administrator to jakaś wielka szycha,
    Najpierw czytaj, potem myśl, potem myśl, potem myśl, potem wnioskuj, a na
    koniec - ewentualnie - gadaj.

    > a według mnie to zwykły robol, taki sam jak mechanik
    > w warsztacie samochodowym, który musi wiedzieć gdzie
    > dokręcić śrubkę, aby auto lepiej jeździło i nie musi mieć do tego studiów.
    Bo nie musi. Ale jakie znaczenie ma to, kim jest dla ciebie administrator?
    Przecież to wyłącznie twoja sprawa.

    > Baaaa taki mgr. inż projektujący samochód nie koniecznie będzie wiedział
    > jak go naprawić.
    No i co z tego.
    A myślisz, że jak zrobisz dziecko to będziesz automatycznie wiedział jak je
    dobrze wychować?

    > Wracając do tematu informatyki jestem specjalistą
    > średniego szczebla, tym Panem od wbijania gwoździ tudzież przykręcania
    > śrubek, a ich projektowaniem niech się zajmą Ci po studiach.
    No i OK. Byleś to robił dobrze, a nie wyobrażał sobie, że dobrze to robisz.

    --
    Jotte