PracaGrupypl.praca.dyskusjeJako, że dawno nie pisałem.... › Re: Jako, że dawno nie pisałem....
  • Data: 2007-02-22 21:10:50
    Temat: Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:erkvsu$hqc$1@inews.gazeta.pl Wojciech Jaczewski
    <w...@o...pl> pisze:

    > W przypadku takiej dziedziny jak np. informatyka nie trzeba wyważać
    > otwartych drzwi, ponieważ działa google. Wystarczy wyszukać, przeczytać i
    > wypróbować.
    Nie rozmawiamy o informatyce. Nie rozmawiamy także o filologii germańskiej,
    archeologii śródziemnomorskiej, inżynierii sanitarnej i zootechnice.
    Rozmawiamy o zadaniach stojących przed szkolnictwem wyższym.
    Odnoszę wrażenie, że nie masz pojęcia o dydaktyce. A to jest _proces_ .
    Po cóż szkoły, uczelnie, nauczyciele - działa google?
    Pędzę się tam uczyć jak robić przeszczepy nerek - jestem bowiem
    chirurgiem-hobbystą. ;)

    > Ewentualnie można się posłużyć jakąś książką, z której wyszkolony jest
    > wspomniany przez Ciebie nauczyciel-przewodnik.
    On jest wyszkolony przez wielu innych nauczycieli-przewodników i lata
    praktyki.

    > Z resztą ten nauczyciel często nie posiada zdolności przekazywania
    > wiedzy
    Poziom i efektywność realizacji to jedno, słuszność co do zasady - drugie. Z
    braku rzetelnych, sprawdzalnych danych takie enuncjacje nie posiadają wago
    jako argumenty.

    --
    Jotte