PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Data: 2005-08-24 14:14:54
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Marek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:deg26b$qf6$1@inews.gazeta.pl...

    > A tak na marginesie, to sugestie żebym załozył firmę, już nawet mnie nie
    > śmieszą, a wygląda na to, że również przestają mnie denerwować.

    Nie rozumiem, czemu masz paniczny lęk przed tym. Zwlaszcza, ze teraz beda
    obnizone skladki ZUS dla rozpoczynajacych dzialalnosc, ktorz nie prowadzili
    jej wczesniej przez oreslony okres czasu, a lapiesz sie na to, tak wiec
    stale obciazenie zwiazane z prowadzeniem firmy, ktore w starej wersji moglo
    byc dla Ciebie nie do uniesienia, teraz jest bardziej w Twoim zasiegu.

    Czy moglbys szczegolowo wyjasnic, co Cie przeraza, na co nie masz pomyslu?

    - jaka usluge zaoferowac (chyba by to byl serwis komputerowy?)
    - szukanie klientow
    - ksiegowosc
    - oplaty ZUSowskie, nawet w nowej wersji
    - ...?

    I.