PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnićRe: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-02 21:40:45
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:3cb83caf-9422-4aac-b87c-a1a1794baa13@z9g2000yqi
    .googlegroups.com mihau
    <m...@g...com> pisze:

    > Czyżbyś na bezrobociu był, żeś taki pewien nietykalności ze strony
    > pracodawców?
    W tej chwili jestem dość pewien. Ale wiem, że to się może zmienić, każdy
    może kiedyś przegrać.
    Pracuję w więcej niż jednym miejscu, to daje również pewien komfort, że w
    wyniku przegranego konfliktu nie pozostanie się bez środków do życia,
    oczywiście ogromne znaczenie ma aby nie żyć z miesiąca na miesiąc tylko mieć
    odłożoną rezerwę bezpieczeństwa na - powiedzmy - kilka miesięcy, a najlepiej
    około roku czy dwóch.
    Poza tym to nie jest tak, jak mogłoby wynikać z tego co napisałem, że w
    pracy to się wszczyna i toczy wojny a nie pracuje.
    Jeśli pracodawca nie łamie prawa, postępuje OK, to po co wszczynać
    konflikty?
    To chyba rozsądne w każdej sytuacji.

    --
    Jotte