PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - kobieta › Re: Informatyk - kobieta
  • Data: 2004-09-11 12:39:25
    Temat: Re: Informatyk - kobieta
    Od: Py Ky <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WWWoman wrote:

    > Sama jestem kobieta, z wyksztalcenia technik informatyk i uwielbiam
    > komputery. Nie uwazam siebie za informatyka, nie mam problemow z ta maszyna
    > i tyle :). Moim pierwszym komputerem majac 9 lat bylo ATARI 65 XE, pozniej
    > Amiga 600 (tak wiem ze 500 lepsza byla :) PC Pentium 166 :) no a pozniej to
    > juz z gorki. Bylo oczywiscie tez kilka gier telewizyjnych przy okazji. Moja
    > siostra ma komputer, nawet moja mama ma i podejrzewam ze na internecie smiga
    > lepiej niz pani jaspis2. Tez jestem przeciewna takim informatykom co to po
> [...]

    A czemu akurat po 20 a nie 25 czy 17? To jakas magiczna wartosc? Po 20
    nie mozna sie juz nic nowego nauczyc i byc w tym dobrym? Wiedza mozolnie
    zdobyta podczas uzywania Atari w tej chwili ci sie do czegos przydaje?
    Jakies aplikacje sieciowe w Basicu piszesz? Wot logika.
    Pani jaspis2 nie znam. Ty tez nie. Rozumiem ze szklana kula objawila cie
    poziom jej "obsmigania" w internecie?
    Dziwia mnie niektore wypowiedzi. Autoka watku wraznie napisala ze chce
    cie uczyc i szuka praktyki. A co niektorzy zareagowali jakby od razu
    zazadala stanowiska glownego administratora sieci w duzej firmie i
    uwazala ze jest znakomicie do tego przygotowana.
    Cos mi sie zdaje, ze niektorzy raczej chcieli sie popisac niz sensownie
    udzielic sie w watku.

    P. Kreglicki