PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - kobietaRe: Informatyk - kobieta
  • Data: 2004-09-11 14:58:22
    Temat: Re: Informatyk - kobieta
    Od: "Wiha Wrangler" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > a kto powiedzial ze mnie dziedzina informatyki zainteresowala po 20?? coz,
    > ze wyksztalcenie mam w innym kierunku a studia informatyczne zaczelam
    > "niedawno" nie oznacza to chyba od razu ze zainteresowalam sie tym po 20?
    > poza tym co ma serfowanie po necie do informatyki? Bo tego to juz w ogole
    nie
    > lapie :| Chyba kolezanko zle rozumujesz czym sie informatyk zajmuje bo na
    > pewno nie traceniu czasu na serfowaniu (chyba ze w poszukiwaniu
    potrzebnych
    > informacji).
    >
    > Pozdrawiam,
> [...]

    Witaj jaspis2 ;).

    Nie przejmuj sie zadnymi docinkami. Po porstu rob swoje, badz konsekwentna
    we wlasnym dazeniu do sukcesu. Jednym sie wydaje ze pracuja x lat w jednej
    firmie
    i maja 'super' doswiadczeie, a inni nigdy nie pracowali i maja z tego pododu
    kompleksy,
    ze nie maja doswiadczenia. Guzik prawda. Czasami ludzie z dobrym
    przygotowaniem teoretycznym sa bardziej wydajni i innowacyjni w branzy, niz
    wypalona kadra. Rob co lubisz i badz konsekwentna w tym - liczy sie
    podejscie i zapal. To znaczy jesli sama nic nie bedziesz robic w tym
    kierunku to nawet 5 dyplomow wyzszej uczelni nie pomoze, tylko bardziej sie
    pograzysz i skonczysz u psychologa. Nawiazuj kontakty w branzy z pozytywnymi
    ludzmi i pokaz co potrafisz, a zycie samo zweryfiukuje czy jestes cool czy
    nie, a nie jakas grupa dyskusyjna. Ale ostrzegam, sama szkola to o wiele za
    malo, albo
    inaczej, cokolwiek robisz wiedz, ze masz konkurencje i rob to dobrze, bo
    predzej czy
    pozniej ktos to zauwazy i wyciagnie wnioski czy dac ci szanse czy nie. A na
    wizerunek
    trzeba zapracowac tak samo ciezko jak na chelb...

    Trzymam kciuki,
    Wiha ;)