PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - kobieta › Re: Informatyk - kobieta
  • Data: 2004-09-14 22:17:21
    Temat: Re: Informatyk - kobieta
    Od: "mavs" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panie Szanowny... czytam Pana wypowiedzi bo ktoś mnie o nich poinformował i
    śmiem się wypowiedzieć. Wiem, że napewno nie nadaje sie Pan do udzielania rad
    przyszłym pracownikom rynku informatycznego. Nie nadaje sie Pan również na
    nauczyciela jakiegokolwiek kierunku, jeśli kieruje się Pan takimi kryteriami w
    życiu (krewny który wstukuje kody od kołyski sam zbudował swoją wiedzę). Pana
    zdania przelewają się przez forum jakby miał Pan urlop. Szuka Pan pracy.
    Doświadczenie nie pomogło jak narazie. Jednym słowem... ani Pan, ani Pani
    "Zamiar" nie byliście w stanie postawić na nogi informatycznej struktury firmy.
    Powinien się Pan pouczyć od Pani "Zamiar" co się załatwia, w jaki sposób, i
    wykorzystać to w swojej karierze zawodowej. Bo Jej zabrakło wiedzy
    informatycznej a Panu [...] proszę sobie dopisać, bo... to bardzo proste.