PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - kobieta › Re: Informatyk - kobieta
  • Data: 2004-09-11 09:45:16
    Temat: Re: Informatyk - kobieta
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WWWoman wrote:

    > lepiej niz pani jaspis2. Tez jestem przeciewna takim informatykom co to po
    > 20 roku zycia zaczynaja swoja przygode z komputerem bez wzgledu na plec i to

    nie rozumiem. Dlaczego zapalonym "informatykiem" może być tylko ktoś kto
    zaczynał w dzieciństwie? Dlaczego nie może być nim osoba, która dopiero
    po 20-tym roku życia poczuła popęd do komputerów?
    Ta osoba po prostu później do wszystkiego dojdze. A jest wiele takich
    osób, których rodzice nie mieli pieniędzy na komputery, a bez komputera
    trudno się czegoś uczyć. Takie osoby dopiero jak kupią swój pierwszy
    komputer widzą, że ich to interesuje.

    Załóżmy, że masz zdolności "komuterowe". Jeśli wychowałbyś się w biednej
    rodzinie i pierwszy komputer zobaczył dopiero w wieku 20 lat, czy to
    oznacza, że jesteś kimś "przypadkowym"? Wcale, że nie. Tylko to co inni
    potrafią w wieku 25 lat, Ty będziesz umiał w wieku 35 - to wszystko.

    --
    Witiia