PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - kobietaRe: Informatyk - kobieta
  • Data: 2004-09-11 14:41:37
    Temat: Re: Informatyk - kobieta
    Od: "Gosia" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " jaspis2" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:chpqhn$5ri$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam wszystkich :)
    >Wg was jakie mam szanse w znalezieniu zatrudnienia
    > w branży informatycznej?
    > Moja obecna wiedza tyczy głównie programowania (pascal, C, C++, troche
    > JavaScript, teraz zaczęłam uczyć się Delphi), win 95/98/ME/2000/XP, linux
    > wersji dla użytkownika. W zamiarze mam przyswojenie sobie Novella -
    > administracja oraz zrobienie przynajmniej 1 poziomu w Akademii CISCO.
    > Doświadczenie zawodowe to 3 lata w sektorze bankowości.
    > Jeżeli ktoś wie gdzie szukać pracy/płatnej praktyki to bardzo proszę o
    > wszelakie info. Dziękuję i pozdrawiam :)

> [...]
    jaspis2, przedewszystkim zdecyduj, czym chcesz sie zajmowac, wyspecjalizuj
    sie w jakiejs dziedzinie programowanie, administracja itp. Twoje
    wykształcenie w branży finansowej jest moim zdaniem dobrym atutem dla
    programisty, wdrozeniowca, osoby piszącej helpy czy tworzącej wydruki.
    Przynajmniej w moim przypadku bardzo sie przydaly tego typu umiejetnosci
    (pracowalam jako programista). Wybor zależy od tego jakie są rzeczywiscie
    twoje umiejętnosci z zakresu szeroko pojetej informatyki.
    Pozdrawiam
    Gosia