PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - kobietaRe: Informatyk - kobieta
  • Data: 2004-09-11 13:05:16
    Temat: Re: Informatyk - kobieta
    Od: Andrzej <a...@d...nikad> szukaj wiadomości tego autora

    jaspis2 wrote:

    > Moja obecna wiedza tyczy głównie programowania (pascal, C, C++, troche
    > JavaScript, teraz zaczęłam uczyć się Delphi), win 95/98/ME/2000/XP, linux
    > w wersji dla użytkownika. W zamiarze mam przyswojenie sobie Novella -
    > administracja oraz zrobienie przynajmniej 1 poziomu w Akademii CISCO.

    Nie ma takiej rzeczy, ktorej nie warto sie uczyc. Wszystko predzej czy
    pozniej sie przydaje. Tak wiec trzymaj tak dalej i duzo pracuj.

    Co do specjalizacji to najpierw zastanow sie co chcialabys robic i
    skonfrontuj to z zapotrzebowaniem (obecnym i przyszlym).

    IMHO, jako kobieta i osoba, ktorej nie "wychowal" komputer, masz inne
    warunki startu od konkurencji. Teraz "hakerzy" maja ulatwiony start ale juz
    niedlugo (oby!) bedzie tak jak na calym swiecie. Beda potrzebni ludzie do
    przerabiania menu w programie, testowania aplikacji, pisania specifikacji
    itp. (przyjmuje sie, ze napisanie kodu zajmuje do 20% zasobow poswieconych
    na projekt). W takiej pracy kobiety sprawdzaja sie bardzo dobrze. W dodatku
    korzystnie wplywaja na kulture pracy (zwlaszcza na tych "guru").

    > Doświadczenie zawodowe to 3 lata w sektorze bankowości.
    > Jeżeli ktoś wie gdzie szukać pracy/płatnej praktyki to bardzo proszę o
    > wszelakie info. Dziękuję i pozdrawiam :)

    To moze sprobuj jako programistka w banku lub w firmie produkujacej soft dla
    biznesu?

    Pozdrawiam,
    --
    Andrzej