PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - kobieta › Re: Informatyk - kobieta
  • Data: 2004-09-11 09:46:52
    Temat: Re: Informatyk - kobieta
    Od: "Paweł O." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dodatkowych praw. Dzwonię do Marcina i zostaje to wykonane praktycznie
    > natychmiast, właściciel firmy szczęśliwy, bo długo czekać nie musiał, a ja
    > po dojechaniu do celu weryfikuje tylko, czy aby coś źle nie zostało
    > zrobione. Marcina nauczyłem w ten sposób, że jak czegoś nie wie, nie

    Fajnie. Tyle, ze w powaznych firmach jest to nie do pomyslenia, zeby
    powierzac jakiekolwiek zadania ludziom z ulicy. Czy wyobrazasz sobie
    sytuacje, ze pania z okienka w banku (to dziala nawet na podrzednych
    stanowiskach) zastapila na pol godzinki siostrzenica, bo ona musi np.
    zalatwic wazne sprawy w urzedzie? A porownaj sobie szkody jakie moze
    wyrzadzic pojedyncza pani z okienka w stosunku do administratora systemu
    w tymze banku.

    > rozumie do końca, nie jest pewien, że zrobi dobrze to zadzwoni i się
    > zapyta. I jeszcze jedno, najważniejsze, zanim dostał uprawnienia roota, ja
    > uzyskałem na to zgodę właściciela serwera (dlatego nie ma na wszystkich, bo
    > nie wszyscy się zgodzili).

    Rozumiem i popieram tych co sie nie zgodzili. Jako klient firmy nie
    chcialbym, zeby w ten sposob zalatwiano sprawy kluczowe z punktu
    widzenia bezpieczenstwa. Dla mnie Twoje podejscie jest niepowazne i
    nieprofesjonalne. EOT

    Pawel