PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))? › Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
  • Data: 2005-11-25 13:00:03
    Temat: Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
    Od: danherr <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czarny napisał(a):

    > 480 brutto rozumiem, czy tez praca na czarno a kaska z reki do reki na
    > korytarzu?
    Hmm... fakt, brutto. Mimo wszystko... Słuchaj, tutaj chodzi o to, że dla
    mnie to jest trochę kasy, te 480 zł. Za niewiele więcej jak do tej pory
    utrzymuję się we Wro przez miesiąc... A wszystko to, czego ta praca
    będzie ode mnie wymagała - jak do tej pory robiłem w ramach przysług.
    Nawet instalacja/konfiguracja małej sieci, na kilkanaście kompów, kilka
    razy się zdarzyła... dla znajomych, bez wynagrodzenia, tylko dla własnej
    przyjemności:).

    > Tja... to jest ten schemat- oby jak najtaniej. Wiec firmy zatrudniaja
    > lamerów prawie za free a ten z miną znawcy dopiero zaczyna się uczyć.
    > Potem konsternacja, pretensje, robota nie zrobiona a czas. Mówiac o
    > lamerach nie mam Ciebie na myśli, starałem się uzmysłowić panujący w
    > firmach schemat myślowy.
    Dzięki, bo fakt faktem - nie mam pojęcia o panującym w firmach schemacie
    myślowym. Wiem za to, że przy tych wymaganiach jakie zostały określone w
    ogłoszeniu - niczego uczyć się raczej nie będę musiał (można się
    zastanowić, czy to większa zaleta czy wada, ale to inny temat).

    > Albo Ci zalezy na oszlifowaniu się poprzez "wskoczenie w rynek" [wiec
    > nie przesadzaj z kasą, najlepiej w ogole nie mysl o forsie byleby tylko
    > miec te robote], albo
    > chcesz zarabiać czując, że jestes gotów na taką prace. Sam wybierz.
    Hmmm... no tak, w sumie to chodzi mi przede wszystkim o "wskoczenie na
    rynek". Pierwszą "oficjalną" pracę (nie licząc tamtych praktyk)itd...
    Toteż chyba jednak nie będę startował z 70 zł/h :).

    > Choć ja mysle w taki sposob, że gdybym szukał kogoś na takie miejsce i
    > kandydat zaproponował by mi cene 7 zeta za godzinę, nie rozmawiałbym
    > z nim dalej. Ale to moje zdanie, jak najbardziej subiektywne.
    A gdyby zaproponował 10? :)

    Pozdrawiam!

    --
    Daniel Hernik