PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))? › Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
  • Data: 2005-11-30 10:09:19
    Temat: Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jerry napisał:

    > dobre! Podobają mi się takie wypowiedzi! Najczęściej autorami są
    > sfrustrowani amatorzy informatyki, którzy zarabiając średnią krajową
    > naczytali się w gazecie wyborczej ile kosztuje godzina ich pracy i
    > szczęka im opadła - ale co zrobić? Przecież w robocie nie podskoczę - to
    > chociaż na grupie się dowartościuje.

    Mi sie tez podobaja, bo taka cene mam w oficjalnym cenniku uslug :)

    > P.S.
    > Człowiek jest na 2 roku studiów, nie może wykazać się doświadczeniem,
    > pracodawca nie wie czego może się po nim spodziewać, a TY mu proponujesz
    > by zaśpiewał 70 zł netto? Trochę źle mu życzysz...
    > 20 zł netto/h to dobra stawka na początek, na pierwszą pracę. Po 3
    > miesiącach wyjdzie czy może ubiegać się o więcej.

    Przegiales w druga strone. Gdyby to bylo w pelnym wymiarze godzin to
    moze i tak, ale za sam fakt ze to praca "na wezwanie" powinno byc drozej.
    Przeciez z tych 20zl/godz, przy takiej formie wspolpracy dojdzie drugie
    tyle na przemieszczanie sie, do tego puste godziny gdy jest za malo
    czasu zeby isc do innego klienta. To efektywnie wyjdzie maksymalnie 5zl.