PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))? › Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
  • Data: 2005-11-25 13:28:52
    Temat: Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
    Od: czarny <m...@f...art.lp> szukaj wiadomości tego autora

    danherr napisał(a):

    > Hmm... fakt, brutto. Mimo wszystko... Słuchaj, tutaj chodzi o to, że dla
    > mnie to jest trochę kasy, te 480 zł.

    Ale nie zrozum mnie źle; jesli ta kasa Ci na razie wystarczy, to wskakuj
    w rynek.

    > A gdyby zaproponował 10? :)

    Odpowiem Ci historie z wlasnego doświadczenia: firma [obijetnie jaka] ma
    serwer, koncowki, zintegrowane oprogramowanie jak to w firmie, ale nie
    ma kolesia, ktory by o niego dbal. Proponuja wiec opieke nad serwerem,
    ale na podana stawke pukaja sie w czoło.
    Za kilka dni dowiaduje sie przy okazji, ze zatrudnili kogos za
    przyslowiowe "10 zl". Druga awaria, babki z kadr placza ze nie moga
    pracowac, ktos klnie, w koncu ktos dzwoni, przyjezdzam i robie robote za
    kolesia.

    Dlatego te 10 zł z miejsca mi sie kojarzy negatywnie. ;-)

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl