PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))? › Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
  • Data: 2005-12-02 15:27:43
    Temat: Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 02 Dec 2005 05:14:48 +0100, danherr wrote:

    > OK, może to wszystko jest dla mnie niezrozumiałe tylko z powodu braku
    >doświadczenia na rynku pracy. Czy to jest normalna praktyka?:/

    Bierz co jest i nieważne ile płacą, ważne aby płacili i koszty nie
    zeżarły zysków.
    Sądzę że jest to dobre rozwiązanie, ponieważ lepiej jest coś zarabiać
    niż nic nie zarabiać i lepiej zdobywać praktyczne umiejętności niż ich
    nie zdobywać.
    Poza tym sam piszesz że firma kombinuje jak może tzn. że chcą mieć
    jakikolwiek serwis za jak najmniejsze pieniądze, bo ich na lepszy po
    poprostu nie stać. Dlatego nie nastawiaj się że zarobisz 70zł/godz.
    Dalej - za 2-3 miesiące (lub wcześniej) zacznij szukać innej pracy,
    będziesz wówczas na całkiem innej pozycji, bo będziesz miał lepszy
    start w negocjacjach z nowym zleceniodawcą/pracodawcą. Oprócz tego
    będziesz miał doświadczenie zawodowe i lepsze umiejętności niż masz
    teraz.

    --
    pozdrawiam
    Bremse