PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))? › Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
  • Data: 2005-11-25 12:45:25
    Temat: Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
    Od: czarny <m...@f...art.lp> szukaj wiadomości tego autora

    danherr napisał(a):

    > Heh, to nie Wawa, tylko Wro:). Hmm... prawdę mówiąc - może to nie brzmi
    > dobrze - 20 zł/h to jest (licząc 6h/tydzień) 480 zł/miesiąc. Poważnie?!
    > Za zainstalowanie Windowsa, ustawienie mu IP, wytłumaczenie komuś raz na
    > tydzień dlaczego mu "znikło ikonkę z pulpitu"?

    480 brutto rozumiem, czy tez praca na czarno a kaska z reki do reki na
    korytarzu?

    > Właśnie obawiam się, że skoro każą sobie wysłać ofertę cenową, to nie
    > będą mnie zapraszać na negocjacje, jeśli zażądam za dużo... Dlatego boję
    > się nawet tych 20 zl/h :).

    Tja... to jest ten schemat- oby jak najtaniej. Wiec firmy zatrudniaja
    lamerów prawie za free a ten z miną znawcy dopiero zaczyna się uczyć.
    Potem konsternacja, pretensje, robota nie zrobiona a czas. Mówiac o
    lamerach nie mam Ciebie na myśli, starałem się uzmysłowić panujący w
    firmach schemat myślowy.

    Wydaję mi się po prostu, że w tej chwili te
    > wszystkie umiejętności są bardzo powszechne, studentów dużo...
    > konkurencja po prostu psuje rynek:).

    No wiesz, ale Ty też jestes ta konkurencją dla takiego Kowalskiego
    z tych samych studiów ;-)
    Albo Ci zalezy na oszlifowaniu się poprzez "wskoczenie w rynek" [wiec
    nie przesadzaj z kasą, najlepiej w ogole nie mysl o forsie byleby tylko
    miec te robote], albo
    chcesz zarabiać czując, że jestes gotów na taką prace. Sam wybierz.

    Choć ja mysle w taki sposob, że gdybym szukał kogoś na takie miejsce i
    kandydat zaproponował by mi cene 7 zeta za godzinę, nie rozmawiałbym
    z nim dalej. Ale to moje zdanie, jak najbardziej subiektywne.

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl